Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JM

"Nezaznamenal jsem totiž jediný případ českých či slovenských emigrantů, kteří by se usadili v muslimských státech. Troufnu, že veškerá emigrace směřovala buď do západní Evropy, severní Ameriky či Austrálie, tedy do oblastí nám civilizačně a kulturně blízkým. Nevím ani o tom, že by se českoslovenští občané stali dlouhodobou přítěží pro sociální systémy státu, které pro ně byly tranzitní nebo cílové."

To, že o tom nevíte, je ovšem vaše chyba. Je normální si něco o tématu zjistit. Pár vašich kolegyň z muslimských zemí bloguje. http://rogalewiczova.blog.idnes.cz/c/467511/prace-v-saudi-vol-3-naucte-se-relaxovat.html

Já jsem samozřejmě přesvědčen, že každý stát, který se některý Čech rozhodně obohatit svou přítomností si může gratulovat, ale nějak to těm cizincům stále nedochází. http://usti.idnes.cz/kriminalita-a-pocet-odsouzenych-cechu-v-sasku-fou-/usti-zpravy.aspx?c=A140616_2074180_usti-zpravy_alh

0 1
možnosti

A skutečně jde o celou vlnu emigrantů do muslimských států? Silně o tom pochybuji.

Na tu druhou poznámku, nejsme o nic lepší ani horší než jiné národy. A kolik lidí z Čech v Německu žije a svojí prací, svým umem, svými vědomostmi přináší prospěch nejen tamní společnosti? Podle mě by šlo o nemalé číslo a je mi jen líto, že se i takové statistiky nevedou.

0 0
možnosti
Foto

souhlasím hlavně se závěrem, z té masové migrace mám také strach, je to jako novodobé stěhování národů

je logické, že člověk emigruje do země kde se žije lépe, opačným směrem by asi migroval jen masochista

a ta svoboda vyznání...to je dost relativní, většinou přebíráme vzorce od společnosti a rodiny, v které vyrůstáme...zažila jsem situaci, kdy se mírumilovní křesťané dost ošklivě naváželi do ateisty...takže jak kdyR^

1 0
možnosti

Souhlasím s Vámi. Tu svobodu vyznání myslím tak, že nikdo nikomu dle zákonů zde platných nemůže "utrhnout hlavu" kvůli jakékoliv víře. Osobně je mi ukradené, jestli je někdo křesťan, muslim, hinduista, budhista a já nevím co ještě, do té doby, dokud svoji vírou nebude zasahovat do mého života.

0 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1932x
Účetní, finanční poradce, více na www.msucto.cz. Jinak též aktivní i pasivní sportovec. Manžel, otec dvou krásných dětí.

Seznam rubrik