Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

J82a27r54a 98R32a46n17k

15. 9. 2016 2:29

Stve Vas to skutecne tak moc?8-oRv

0 0
možnosti
Foto

Tak ste to hezky natřel a máte samozřejmě pravdu. Ale asi to schytáte.

Mě ti nejrůznější dobrodějové velmi štvou. Copak mám možnost přijmout všechny chudé z celého světa?

A není nespravedlivé, že ti kdo riskovali jsou ne tom lépe, než ti, kteří neriskovali?

A proč to riziko, které Yusra podstoupila, ještě glorifikovat?

10 0
možnosti

:-).....A co říkáte na hordy dobře krmených mladíků, vybavených moderními telefony, jak jsem včera slyšel, ze zašifrovanou možností hovorů a nevyčerpatelným kreditem, ve značkovém oblečení ? To jsou také uprchlíci? Neměli by bojovat doma, jak bylo v minulých válkách zvykem? !!!!!!

6 0
možnosti

Ještě jsem nečetl žádný věrohodný průzkum mezi islámskými imigranty, proč přicházejí do Evropy! Nikdo se jich neptá? Nebo se předpokládá, že prostě utíkají před válkou a šlus? V roce 2015 vykřikovali "freedom" a zvedali prsty ve viktorce - vítězství. Zvítězili jsme, máme svobodu. Ale určitě přicházeli a přicházejí s nějakými představami. Někteří muslimové se prý diví, že hned nedostanou velký byt a práci, a dokonce se i vrací do hrůzného Iráku, že tam je líp než v německé tělocvičně. Tak jsem zvědav, kdy si ten průzkum přečtu. Je mi jasné: nepřečtu. Je to politika, ideologie a spousta zákulisních her, o kterých nevíme nic. Kdesi jsem se dočetl od politika AfD, že v Německu existuje "migrační byznys", ze kterého tyjí hlavně náboženské organizace a církve - ubytují a stát to platí. Ale proč si Italové vozí statisíce černochů z Afriky, to zatím žádný investigativec nevypátral. Vsadím se, že to nedělají z lásky, ale že za tím je nějaký byznys. Jaký?

11 0
možnosti

Zkuste nějaký solidní Německý portál. Nebo ještě lépe, sledujte diskuse v Německé ARD, ZDF nebo PHOENIX. Dneska už je to slabé, 1-2x týdně se jedná o uprchlících, ale na jaře to bylo téměř denně. K těm průzkumům mám v hlavě jen jedno číslo někdy z ledna. 60% Syřanů utíká před Assadem. Jinak k tomu co píšete, na každým šprochu, pravdu trochu. Je to komedie plná omylů, když před 2 roky přišla do Brém Irácká rodina s 3 dětma, dostala 4+1 sociální byt. Když jich dnes ale dorazilo přes milion, dostanou 5 postelí v tělocvičně, když maj kliku, tak 2 kontejnery. Vracejí se hlavně Iráčané, což je logické, protože IS je na ústupu a v Iráku budou chybět lidi. My jich tu zase máme nějak moc. :-)

2 0
možnosti
Foto

Nevím, já jsem ten pořad neslyšel, ale z Vašeho textu mám pocit, že ta dáma srovnávala stav na Lesbosu se stavem lidí, co zažili holokaust. Jenže jste to o tom holokaustu zapomněl na začátku jasně napsat, píšete jen, že dáma řekla, že tam ženy a děti bojují o život...

8 1
možnosti

Taky jsem nepochopil. Ale i tak se bude blog stavitele plotů líbit.

1 0
možnosti
  • Počet článků 169
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 1932x
Účetní, finanční poradce, více na www.msucto.cz. Jinak též aktivní i pasivní sportovec. Manžel, otec dvou krásných dětí.

Seznam rubrik